lördag 16 augusti 2014

Här och nu

Hej alla !!

Nu är verkligen hösten på ingång
Körde till jobbet idag och kände att jag vill fortfarande ha sommarkläder på mig men när jag kommer ut ...fy för hundan vad det blåste och det var höst i luften...ja så det är fram med jacka och långbyxor nu och speciellt i morgon för då styr jag min kosa till Göteborg
Nu har jag tatt tag i mig själv , känner att jag inte har mycket kvar att ge för det jag gör just nu utan nu ska jag göra det som jag såå länge gått och funderat på vet du i nästan åtta år...blir man rädd ??
Nej tycker jag inte att man ska bli ,det är bara så att saker måste få mogna fram och nu känner jag att mitt tillfälle finns framför mig här och nu !!
Tidigt imorgon  kör jag till Göteborg för att gå en första prova på dag inom Feng Shui
Vad är då Feng Shui undrar man
Feng Shui är en 3000 årig  österländsk lära om energier som strömmar kring oss och hur vi kan dra nytta av det
Den beskriver relationer mellan det vi ser och känner och dess effekt på vårt inre mående
Något som fascinerar mig i högsta grad
Detta hoppas jag ska bli spännande och ge mig en hel del så att jag kan tänka mig att fortsätta med detta framöver

1 kommentar:

  1. Lycka till i Göteborg !!! Blev jublandes glad när jag läste inlägget.

    SvaraRadera