söndag 30 mars 2014

Sommar Tid

Ja så har vi gått in i sommar tiden
Det betyder ljusare kvällar ,rätt härligt !
vem minns inte denna ljuva kväll...

Ut med trädgårdsmöblerna , om man har några!!
Ut med grillen och grilla om kvällarna
Själv började morgonen med att tvätta rent mina ariondackstolar  och satte dit kuddarna som inhandlades i fjor och filtarna hamnade också på stolarna plus fårskinnsfällarna underst
Sen gick jag in och slog upp en stor kopp kaffe till mig själv, tog mina lantlivs tidningar under armen och bultade på mig varma tröjor och gick ut och satte mig och ...njöt!
Jag njöt inte bara av kaffet och tidningarna utan av att solen sken såååå underbart men framför mig hade jag ett litet teaterfolk som dansa och steppa för mig och som lekte lite kurragömma med mig
Vet du vem dessa var?

Jo det var de här söta krabbaterna
Små sparvarna som lekte för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar