lördag 22 mars 2014

Lördag 06:00

Känner mig som den här sötnosen !


Vaknar 06:00 lördag morgon med en sju helvetes huvudvärk , ni vet en sådan där du snabbt funderar kring om du ska upp snabbt på toa och bara kräkas eller lugnt och stilla gå ner och hiva i dig panodil med ett glas vatten, jag väljer att göra det senare
Jag gnisslar tänder när jag sover och det märker jag också av för jag har ont i alla tänderna
Det är en process som gås igenom nu och har gjort så i ett bra par månader , men ta hjälp av professionella det gör jag inte utan försöker själv för man blir så j-ligt bemött av en del att det är skrämmande
Jag vet vad jag har gått igenom och det är eld och helvete och att få hjälp av en som inte förstår eller ens kan tänka det det är fan i mig ännu värre
Så nej mina 160 spänn som man får lägga på ett besök ,de behåller jag för mig själv
Jag får vara min egen doktor
Ska gå ut lite och få i mig lite frisk luft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar