tisdag 31 december 2013

2013 års lista

Årets aldrig gjort förut: Hållit tal
Årets lärdom: Jag måste ta hand om min fysik bättre
Årets framgång: Talet till S på hans studentfest
Årets slöseri: Kakan på Hard Rock Cafe i Stockholm, Eclipse karusellen på Gröna Lund
Årets glädje: S tog studenten
Årets saknad: Min älskade Balle dog under sensommaren /

                       Svärmor som dog under hösten
Årets krångel: Min dator

Årets flopp: Maria Montazamis program
Årets tv-program: Hela England bakar
Årets sedda kändis: Anders Borg, Jennifer Brown, Tony Irving, 

                                 Peder Lamm, Glenn Wish,     
                                 Bröderna Sedin Patrick Isaksson, Özz Nuyen,
                                 Soran Ismael
Årets människa/människor: Mina barn som förgyller mitt liv !!!
Årets ej gjorda: Mina promenader
Årets motion: Motions cyklat

Årets bok: Lady Almina och verklighetens Downton Abbey

Årets inköp: Paviljongen
Årets smakupplevelse: English tea, English beer, English toffee cake, R brandy snaps
Årets TV- serie: Selfridges , Downton Abbey

Årets mest lyssnade cd: Michael Buble´´s julskiva
Årets födelsedag: En 20 åring firades
Årets jul firandes med: Min familj
Årets nyårsafton firades med: Familjen

Årets aldrig gjort förut: Varit i London
Årets upplevelse: Teaterbesök på West End
Årets framgång: Flörtade till mig taxi på egen hand i London
Årets glädje: S student, MFF guld, Malmö höll i ESC och en skåning representerade oss
Årets krångel: Vårt nya telenät

Årets nyårslöfte: Bli mer bestämd när det gäller mig och mitt välmående


Förväntningar på 2014: S söker till högskola och kommer in, R kommer att ha det bra och lyckas med sin utbildning, Jag går kursen, hittar nytt jobb, vi får vara friska, utlandsresa, L får en bra födelsedag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar