onsdag 7 augusti 2013

Meditation

 När livet inte alltid känns som man hade velat att det skulle då är det lätt att hamna i en deppression.
Nu menar inte jag för det lilla minsta utan när man efter en längre period inser och undrar vad man egentligen håller på med eller när man känner att man är färdig med något som man inte kan bli befriad ifrån.
 Sådana perioder då går jag helt in i mig själv, jag vägrar att falla i någon deppression för att tillfredställa någon annan, så känner jag det kan vara.
Då brukar jag meditera.
Ute, inne, spelar ingen roll, bara jag får den stunden för mig själv.
Jag försöker skapa en trädgård där jag så småningom kan inrätta"små rum".
Jag försöker också skapa mig de utemöbler som skänker mig ljus och harmoni och kärlek.
Man kan säga att jag är på väg.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar