lördag 6 juli 2013

Min Harems Paviljong

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN
Gissa om jag blev positivt överraskad när vi ser att paviljongen jag gått och spanat på i ett år är kraftigt nersatt till ett rea pris som inte gick att motstå
Mannen min smilade och sa att nu när vi införskaffat denna önskbara paviljong fick jag lova att dansa magdans för honom och tvätta hans fötter ... dottern och jag tittade på varandra och sa i kanon att det sistnämnda det kunde han glömma men magdansen den ville även dottern se och lade upp ett asgarv.
Vi har lite sick humor i vår familj men å andra sidan de som ingen har får gå med humorn bar.
 Nu får jag väl dansa magdans och värma upp honom så att jag får med honom till att köpa sköna möbler att ha under den så att vi kan sitta under den och njuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar