måndag 22 april 2013

Fjärilar i magen kan vara alldeles UNDERBART

Den 19 december 2012 var min dotter och jag på Arenan i Malmö och såg Peter Jöback och det var ju en helt fantastisk upplevelse bara att sitta och höra på den guldstrupe som sitter på en rätt så trevlig man men att sen få träffa honom var ju en extra bonus eller grädde på moset kan man väl också säga
Glömmer aldrig taxichauffören när jag visade honom programmet med Peter Jöback på framsidan och då jag svarade honom på hans fråga vem vi sett då svarar denne att ; vem e det?
VEM E DET ? så kan man väl inte säga och det blev alldeles tyst i baksätet där tjejerna satt
Jag fick knappt fram ett ord men fattade mig ganska snabbt( denna kvinna kan göra det i trängda tuffa situationer) Du , du kan googla honom, han e jätte stor i Sverige men ännu större i England ,så du borde nog veta vem han är, sa jag och tyckte han kunde skämmas , det var ju ändå Peter Jöback för fasiken
Ja det skulle han göra och satt hela vägen sen och mumlade Peters namn för att inte glömma det
Men som jag skrev då så kommerdet att hända spännande saker i R s vardag och snart är det något stort på gång för hennes del som hon förmodligen kommer att få fjärilar i magen av men som vi vet kommer att vara helt okej och ljuvligt att få uppleva

1 kommentar:

  1. Fy, han borde skämmas!! Hoppas han gick hem och goooglade

    SvaraRadera