måndag 11 september 2017

Total tillfredsställelse

Hur skönt är det inte att känna tillfredsställelse när du åstadkommit något till fullo, något du dragit dig för att göra för att det känts som ett jätte lass på din rygg, din ömma, trötta och slitna rygg ???
Jo det kan jag säga dig !
Det känns ...aaaahhhhh... SÅ JÄKLA SKÖÖNT !
Mitt , eh förlåt vårt, men det var ändå jag ,och jag allena som tog itu med det, kylskåp rensades ut på allt som fanns i detta lilla skåp
Ett helt jäkla ton med grejer !
Jag blir tokig bara jag tänker på det
Sånt vi inte åt, sånt som blivit gammalt och ja man bara väntade på att det traskade ut ur skåpet själv men ikke sa nicke
Sopgubben han blir glad :))))))
ÅÅÅÅÅHHHHH det är en fullkomlig tillfredsställelse vill jag igen påpeka
Underbart !!!
Tvättades också rent, alla hyllplan av glas plockades ur och isär från kanterna av plast och tvättades,sen plockade jag av hyllfacken från dörren ,tvättade dörren och facken ,satte tillbaka allt och det är så ...rent...lagom med grejer i kylen...
Tänk att man kan vara lycklig över nåt sånt här men det kan man , tro mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar