måndag 14 augusti 2017

Nya möten

Nya möten ger livslust och perspektiv men också lärdomar
På AF stämdes ny träff för att introduceras till min ytterligare nya sius konsult
Nya funderingar över vad det är för person man ska möta men det blev bra , nej ska säga att det blev jätte bra !
Det tog 3 dagar så hade jag ett eget möte med henne och ytterligare från den dagen tog det 2 dagar så hade hon ordnat med så att jag kunde få komma på besök på två arbetsplatser under samma vecka
Det kallar jag action !
Jag känner lite så här ; jag ska kanske inte jobba som butikssäljare !
Egentligen kan jag tycka att mitt rätta element i mångt och mycket ligger i att hjälpa människor dock inte nödvändigtvis i shopping
I mitt fall är jag inne på att ta upp en dröm som jag ALLTID haft i jackärmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar