fredag 21 oktober 2016

Mysstund

Vaknar halv tre nu på natten och har så jäklans ont i armen
Jag går ner och värmer mig en kopp varm mjölk med honung och ingefära i
Jag tänder de fyra värmeljusen jag har på bordet 
Vem kommer smygandes och lägger sin varma goa kropp på mina lår !!!
Jo lilla kelepluttan Ruffa 
Hon fattade hur jag mår så hon tyckte att vi skulle mysa ihop
Lika bra utnyttja det än som att bara glo på varandra
Hon är rolig 
När vi har det som mysigast ihop så väljer hon att lyfta på skinkan och lägger en sådan fruktansvärd odör ,alltid när vi har det som mysigast, jag har liksom aldrig förstått det och alltid hos mig
Men det är ju hennes sätt att visa att hon mår bra så då slappnar hon av och lägger en dålig mandel
Här matte vassego
Tack för att du mös med mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar