måndag 14 mars 2016

Natt panik

Nattlig panik råder när dottern dyker upp i mitt sovrum 01:48 och har fullkomlig panik över att inte kunna andas
Jag trodde världskrig brutit ut
Satte mig halvvägs upp i sängen och förstod först inte var jag befann mig
Satte mig helt upp och visste då var jag var
Hemma med en panikslagen ungdom som ska sjunga hela jävla veckan men är så genommurad av förkylning IGEN
Vi gör allt nu
Griper efter minsta halmstrå
Vi fick gå ner och sätta på en kastrull med vatten
Koka upp och imed en stor klick vaporub och en duk över huvudet och inandas detta i fem minuter
Hjälpte något 
Tårar rann och tårar rann
Ledsamhet och uppgivenhet över allt
Imorgon blir det till att inhandla renitec
Ledig från skolan i två timmar sen på igen sju till halv elva på kvällen igen med gen rep
Stackars R
Men vi klarar detta !
Nu lägger vi oss igen och försöker få en blund ytterligare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar