tisdag 22 december 2015

Klappjakt på Emporia

Ja och där hittade vi det mesta
Vad jag även hittade var en gammal arbetskamrat från ett tidigare arbete 
En kvinna som stod mig väldigt nära
Vad som värmde så mycket att det hade räckt härifrån till månen och tillbaka var hennes genuina glädje över att se mig ,hennes frågor som inte kändes påflugna alls men framför allt att hon kom ihåg vad min son hette
Åh vad varm jag blev i hjärtat
Den känslan har jag nog aldrig känt tidigare
Underbart tack M för detta du underbara människa
Mina glasögon är nu också beställda
Tänk att klumpen i magen blev 10 180 :- lättare
Har aldrig mått så dåligt men heller aldrig mått så shitich efter att ha kommit ner i summa så mycket 
Huvudvärken kom efter att jag ringde upp L och berättade om äventyret
Då hade jag både migrän och ont i alla tänderna som jag stått och bitit ihop på synsam
Allting blev bra till slut
Vilken dag
Vilken glädje
Vilken blandning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar