fredag 7 augusti 2015

On my own

Igår var denna dam modig och gick med en portion självsäkerhet på Londons gator
Min tanke när jag strosade emot strömmen av folk var att dottern vill flytta hit och jag kanske får uppleva London fler gånger fast då i andra syften 
Men man vet ju aldrig 
Så jag tänkte ja då får jag inte vara en sämre mamma än att visa att jag klarar mig på egen hand
Gick in på Marks & Spencers eller M&S som det heter ,ner på matavdelningen och köpte mig en Tuna &Cucumber sandwich,still water, blueberrys,raspberrys , mini Welsh Cakes,vanilla/strawberry smoothie  och gick och skannade varorna själv och betalade
Me clever
Sen strosade jag vidare till Regent Street och min påse går plötsligt sönder
Tre snyggingar är nere på huk innan jag änns hinner tänka
Wow
Ville de hjälpa mig för att allt åkte ut eller tyckte de jag såg gammal ut????
Jag tappade ett mynt och en kvinna kommer fram och säger sorry miss you dropped your coin
Oh thanks
Trevligt
Inne på Ted Baker säger expediten det finns hissar, så svarar jag I'm not that old I use the stairs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar